قوانین

۱) قوانین مربوط به ثبت و پذیرش سفارش

۱ - مشتریان می بایست پیش از بسته بندی و ارسال کالا،  نسبت به پرداخت مبلغ کل سفارش اقدام نمایند. بدیهی است سفارشی که تسویه نشده باشد، ارسال نخواهد شد.

نکته۱:  پس از ثبت سفارش، مسئول فروش در اولین فرصت آن را بررسی می کند و درصورت کمبود موجودی، نیاز به اطلاعات بیشتر و یا موارد دیگر با شما تماس می‌گیرد.  درصورتی که خریدار پاسخگوی تماس نباشد یا نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نکند،  سفارش پس از سه روز کاری از زمان ثبت آن حذف خواهد شد.

۲ - در هنگام سفارش، مشتریان باید مشخصات فردی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، کد پستی و... را به طور صحیح و کامل وارد نمایند. در غیر این صورت، بروز هرگونه مشکل در بررسی، تهیه و ارسال بسته از جمله عدم ارسال یا گم شدن بسته، پرداخت جریمه، افزایش هزینه ارسال و... برعهده مشتری خواهد بود.

موانع دیگر،  بلافاصله برای ارسال آماده می‌شوند. 

در صورت ارسال بسته لغو سفارش امکان‌پذیر نخواهد بود. مشتریان گرامی باید نکات مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات مطرح نمایند.

۴ - در صورتی که موجودی کالایی در  سایت به اتمام برسد و فروشگاه امکان تهیه کالا یا  ارسال کالای جایگزین (با موافقت مشتری) را نداشته باشد،  مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری برگشت داده می شود.


۲) قوانین مربوط به ارسال‌ کالا
 

۱ - در فروشگاه ساعت مارکت روش‌ ارسال با پست انجام میشود و زمان حدودی دریافت کالا نیز ذکر شده است. مشتریان بایستی به این نکته توجه نمایند که زمان ذکر شده از سوی شرکت‌های حمل‌ونقل اعلام شده است. لذا تاخیر در تحویل سفارش متوجه این شرکت‌ها می باشد و خارج از حیطه مسئولیت مارکت ساعت است. البته فروشگاه این موارد را تا حد ممکن پیگیری خواهد کرد. علاوه بر این، قوانین جدید پست و شرکت‌های حمل و نقل، خارج از حیطه مسئولیت این فروشگاه است. توجه داشته باشید برای سفارش های پست امکان انتخاب ساعت تحویل کالا وجود ندارد.

 

۲ - بهتر است مشتریان سفارشات ضروری خود را در ابتدای ساعت کاری و صبح هر روز ثبت و پرداخت نمایند تا در اسرع وقت سفارشات آن ها آماده شود. درصورتی که سفارش شما تا زمان جمع ‌آوری بسته ها آماده نشود، ارسال آن به روز کاری بعد موکول خواهد شد.
 

۴ - مارکت ساعت با قبول هزینه ها، بسته های مشتریان را به صورت رایگان برای آن ها بیمه می کند. لذا درصورتی که بسته مشتریان در حین ارسال توسط شرکت‌‌های باربری مفقود شود، فروشگاه ضمانت می کند که سفارش مشتری را در اسرع وقت مهیا کند و مجددا به صورت رایگان برای او ارسال نماید و یا مبلغ پرداختی ایشان را برگشت دهد. خسارات دیگری که ممکن است مشتریان براثر گم شدن بسته ها، نسبت به آن مدعی باشند، برای این شرکت قابل قبول نیست و آن را برعهده نخواهد گرفت.

 

۵ - خساراتی که ممکن است مشتریان بر اثر تاخیر در دریافت سفارش متحمل شوند، بر عهده این فروشگاه نخواهد بود. فروشگاه تنها مسئولیت تحویل اجناس به مشتریان را بر عهده دارد.
 

۳) قوانین لغو کردن سفارش
 

۱ – ویرایش سفارشات توسط کاربران امکان پذیر نیست. این کار تنها توسط مسئولین فروش ممکن خواهد بود. لذا به منظور تغییر در سفارش یا لغو آن، مشتریان می بایست با واحد فروش تماس بگیرند.


۴) زمان تحویل محصول

کلیه ی سفارشات با پست ارسال شده و بسته به دور یا نزدیک بودن مقصد بین2 تا 7 روز کاری به مقصد میرسد .

 
۵) سلامت محصول

فروشگاه مارکت ساعت محصولات خود را از فروشندگان معتبر بازار داخل و خارج کشور تهیه می ‌نماید و طبق قوانین گارانتی محصولات، پاسخگوی مشتریان خود خواهد بود.